18 June 2009

Majlis Perpisahan Sekalung Budi Setulus Kasih

Hari ni telah berlangsunglah acara gilang gemilang meraikan g.b nak pindah sekolah baru.. Mesyuarat untuk adakan majlis ni isnin baru ni... itu mesyuarat antara ajk bilik guru, pastu meeting ngn semua guru esoknya plak.. majlisnya khamis.. peh.. mau x pitam nak siapkan semua dalam masa 2 hari..

G.B nak pindah x kan nak wat majlis simple2 jer.. tapi walaupun masa singkat alhamdulillah smua nampak gaya berjalan ngn lancar.. aku kene bahagian buat pamplet.. mule semalam.. semalam gak siap print, rezo untuk semua cikgu.. malamnya aku gi ambik bunga sejambak tempah kat kedai..

Acara mula kul 9 lbh, pagi tu aku lepak kat bilik wawasan pakaikan kain batik budak2 tarian, aku terlibat secara x rasmi ler sbb aku cikgu kelab kebudayaan.. abis2 tu aku gi sarapan yg boleh cikgu2 lain da menunggu kat luar nak sambut ketibaan G.B yg nak diraikan.. aku ngn geng2 selamba jer makan.. lapo seiii mane leh nak tahan...

G.B sampai diarak pasukan kompang, budak2 cute flower girl tabur2 bunga.. mengiringi G.B, ade lintasan hormat pasukan beruniform.. kira ok laa 2 ikut standart 2 ari nye keje.. aku rasa kalo bg 2 minggu lagi power sambutan..

sikit gambo untuk tatapan..



Budak2 tarian kain pakai dr pagi da senget2.. hehe.. hampeh tol..

Singgahsana untuk yang diraikan.. 6 orang yg cute2 ni la flower girl... kesian sepanjang majlis duk selimpuh pnt gilerr..

Pasukan badan beruniform berbaris untuk lintas hormat

Pasukan pancaragam sekolah main lagu bertemu dan berpisah time akhir sebelum G.B balik

Tema untuk majlis perpisahan ni wane purple..

Bersalaman... cikgi2 kat blakang tu yg da siap sedia tisu.. hehe.. lariiiiii

Ini jer gambo yg aku ade.. bole la dr xde kan.. apepun sekalung ucapan terima kasih aku ucapkan kepada Pn Hjh Thalasawati Bte Mohd Ajib kerana banyak membantu aku membetulkan apa yang salah sepanjang 4 bulan bekerja di bawah pimpinan nye... cayaaa... lah puan.. semoga happy di sekolah baru..


No comments:

Post a Comment