29 August 2009

Sakit Perut....

Tu la org tua2 kate kalo seronok tu jgn seronok sangat.. tgk ape dah jadi?? saje je Allah bg peringatan kot, Puasa keenam berbuka ngn kawan2 sekelas.. ngn menu yg mencanak2 sampai x ingat da makan aper.. Tapi masa tu mmg best.. maklum ler kelas da abis, 30 jam habis dalam 4 hari mmg la happy semacam.. Yg aku pun sanggup la x balik sebab nak gi berbuka sama2 ngn kawan2 sekelas..

Malam tu ok lagi.. pagi esoknya.. Ya Allah.. tuhan jer yang tahu betapa sakitnye perut aku.. nasib la aku da sampai kluang.. kul 9 lebih k.ngah bawa aku gi klinik, x memasal melayang rm22.oo aku, aku nak makan ubat tunggu buka posa.. tapi masa tu mmg da x tahan sangat sakit perut aku yg memulas2 tambah ngn ulang alik gi toilet lagi.. isk.. sape nye cadangan ni makan kat saner??

Ni masuk ari kedua perut aku masih sakit lagi tau.. mmg keracunan makanan laa.. moral of the story bile nak berbuka tu sederhana jer la.. pastu jgn suka2 sangat kan Allah da marah.. org len smyg terawih jemaah kita yg lepak kat situ x reti2 nak balik.. hahaha.. padan muka semua yg sakit perut lepas ni kita insaf dan kembali la ke jalan yang lurus...

Apepun interaksi kali ni ok la xde la stress sangat.. jumpa lagi cuti sekolah akhir tahun nanti.. Assalamualaikum babaii...

No comments:

Post a Comment