14 February 2009

Balik Kampung.. Ooo.. Balik Kampung

Alhamdulillah hari ni aku dapat menyelesaikan tugas ngn penuh dedikasi la kira.. masuk kelas awal, ajar budak2 4 cerdik yg x berapa nak cerdik tapi apepun.. aku suke budak2 aku ni sebab dorang ni walau x pandai tapi x melawan.. taat.. dengar kata, xpe laa lame2 nnti pandai la aku ajar pelan2..

Dalam kepala aku da pikir nak balik kampung jer ni, seminggu tu rase bertahun.. kul 12.45 aku balik dalam 1.45 aku da sampai kluang.. alhamdulillah selamat sampai gak.. balik2 tu mak da masak siput sedut masak lemak.. aduh laa mane leh tahan wei.. hari ni berjalan lancar.. syukur padanya memudahkan perjalanan hidup aku..

Walaupun esok da kena balik semula..tapi xper, tanggungjawab tetap aku galas sebaik mungkin.. aku punye matlamat nak jadi yg terbaik masih selamat tersemat kat hati aku.. esok aku nak gi kubur arwah abah.. rindunye la kat abah.. xpe lah..

Oklah.. kepada kawan2 yg selalu bg semangat terima kasih aku ucapkan.. moga kita semua sama2 berjaya.. jumpa lagi dilain masa wassalam..

Nanti cite pengalaman kat sekolah baru plak.. da..daaa...

No comments:

Post a Comment