07 April 2009

Berkelah di Tanjung Leman..


Ari sabtu lepas.. 5 hb 4 09, aku ngn beberapa org kawan gi la berkelah.. mula2 tu nak gi tanjung balau, pastu bile ade bg pendapat cakap situ x best aku pun x kisah la nak gi mana pun asal bole mandi pantai.. aritu gi mersing pun x dapat mandi hujan memanjang.. kiranya dalam nak berkelah ni aku biasa2 jer la.. dalam fikiran aku x harap yg baik2 sebab bila aku harap yg baik2 mesti aku x dapat nyer..

bertolak kul 7 pagi, aku naik satu keta ngn ina, yan (tuan keta) dan yam.. follow keta kenari zul selaku pemandu pelancong.. aku ni nama je org jhr tapi jalan2 ni out.. x reti... hehe..

perjalanan dr tampoi ke sana tu dalam sejam lebih, sampai awal gak xde sape2 lagi.. lengang jer.. makan2 dulu terus yg gi mandi mandi... da lama gile x mandi pantai.. cam jakun sesangat dapat mandi tu... mmg main air giler2 la.. dorang pulak jenis brani mandi kat tgh2 tuh... aku ni penakut.. mandi manda sedar2 da kul 12 lbh...

da zuhur tu siap2 balik ke jb semula... apepun berkelah kali ni mmg kenangan.. esoknye gi sek semua yg tego muka aku da terbakar daaa... nasib la x teruk masuk hari kedua keja da ok daa..
aku cadangkan kat korang kalo nak berkelah gi la sane, kurang bahaya.. insyaallah selamat laa..
sampai jumpa lagi.. wassalam...











Harap2 dapat gi lagi.. bawak kawan2 aku yg nth bile nak balik msia... oit.. nana, rozie, balik la cepat2 sikit.. nanti kita sama2 angkat syeeda buang die kat tengah2 pantai.... huhu..

1 comment:

  1. bestnye..nnti bawak eh gi sane..tgk cam kat kg kak azi je hukhukhuk hehehe

    ReplyDelete