29 April 2009

Merajuk lagi??? X nakkkk

Huhu... hari ni segala kekusutan yang aku alami da terlerai.. kadang2 x paham dengan diri sendiri yang suka ambik serius pada perkara yang pada pandangan orang lain kecik.. ntah laa.. bab kawan2 persahabatan.. mmg susah nak duga.. x sangka pulak aku.. ingatkan da kamceng ni xde la masalah.. hehe.. mungkin salah aku gak sbb ambik ape yang berlaku tu serius last2 aku yang susah..

12 hari tanpa kawan2 yang selama ini sentiasa bersama.. aku yang lari.. malas nak join ble ade selisih faham sikit susah btoll nak join balik ngn muka selamba.. tapi bila pendam masalah ni makin bengkak hati aku.. aku ni susah nak cite masalah kat org sng2 sape2 pun susah nak caya skrg nii...

Tapi bila masalah ni dikorek oleh senior yang amat2 memahami aku pun jadi cair nak cite dan sama2 cuba cari jalan penyelesaian..


Kak A : Wei sopi ko ni apsal.. diam jer.. aku x kira ko cite jugak ape masalah ko...

Aku : Ala kak.. (aku yang berdalih2... susah tol nak cite ape sebenarnya da berlaku)

Kak B : Pi hang jgn camni..

last2 aku cite..cite dan cite... tersedu2 aku eee.. aku pun x paham aku sejak 12 hari lepas aku yg jd sensitif giler.. pk je nangis.. pk je nangis.. adoiii laa lembik tol hati aku ni...

Jadi sekarang semua nye da ok.. malas da nak ingat2 semua ni jadi pengajaran yang amat berguna buat aku...

Skrang bile da ok teruk aku kene ngn geng2 ni..

Kak B : Pi pasni kalau hang kecik hati lagi... malas da nak layan...

Kak A : Ala.. kalo die majuk2 lagi pasni terajang jer...

Huhu... x pe.. yang penting hubungan aku ngn semua geng2 da kembali seperti biasa.. bahagia nye la aku... Alhamdulillah.. ala.. kecik2 ati tu biasa laa (TAHAN JE LAAA.. HeHe..)

2 comments:

  1. isk ko nii... ade jer kat mane2.. bende da lepas laa.. hahaha.. da ok daa... ko jgn teka2 lah...

    ReplyDelete