22 April 2009

G.Besar observe aku arini...

Hai.. hehe.. hari ni ari rabu, bile hari rabu maknanya jadual mengajar aku penuh dr 7.15 sampai la 12.35.. dapat rehat jap jer..

Jadi masa aku ngajar masa ke 3 dalam kul 8 lbh.. aku nye gb lalu.. die berenti jap kat depan kelas aku dan akhirnya lama memerhatikan aku die masuk.. aku plak xde la cuak ape sbb aku mmg muka selamba.. die mintak buku lawatan kelas dan die mintak aku nye buku rekod..

G.b : Saya nak awak punye buku rekod

Aku : aa.. ade2

G.b : ok balik nanti awak datang bilik saya ambik semula buku ni..

Aku : baik puan..

Korang tau x yang sebenarnya g.b tu observe aku, xde notis pape tau.. aku plak bole yg cam xde perasaan... slalu kalo kene mesti cuak giler...

Jadi masa balik aku gi la jumpe dier.. die bg la komen sikit2 adalah dalam 15 min baru aku balik.
Ni la yang aku nak citer..

Ulasan Guru Besar : Tahniah persediaan mengajar guru telah disediakan dengan baik
dan terancang,
Murid di ajar secara kumpulan dan mengikut aras mereka.. pastu blaa..blaa.. panjang lagi.. (ni g.b yang tulis tau.. hehe..)


Lega btol aku.. jadi moral dr kisah aku harini.. kalo keje betol2, amanah.. mesti xde masalah..
geng2 harap korang pon sama dan lebih bagus lagi di tempat masing2 ok.. jumpa bulan 6 nanti...
wassalam..

No comments:

Post a Comment