06 April 2009

Mesyuarat Agung PIBG

Assalamualaikum..

Sebenarnya mesyarat agung SKPR ni da lepas pun.. tapi ni baru aku nak post story, ape yang berlaku sepanjang seminggu sebelum mesyuarat tu berlangsung.. nama aku sebenarnya tercicir dalam senarai tugas, tapi awal2 aku da di cop oleh bahagian kemas2 bilik vip ni, hias2 ler pulak.. aku pun xde masalah ok jer, sebab aku kena keja ngn geng2 jugak..

Mesyuarat tu 28 hb 3, sehari sebelum masa tu hari jumaat, start kul 8 pagi bermula la episod menghias2 ni, mmg cara habis. aku ingatkan biasa2 jer,rupe2nya trend skpr ni kalo ade majlis yg libatkan org luar atau dalam kata lain ade ibu bapa ade org ppd, syaratnye mesti kene gempak... so inilah hasilnyeee.. hehe.. esoknya masa mesyuarat da mule pagi2 aku da kena dtg.. bukan kerana bilik vip tapi nih sebab lain.. mmg x menahan keja aku yg satu ni.. dalam koko aku dapat kelab kebudayaan melayu.. jadinya.. zapin tu wajib ler dipersembahkan.. pagi2 tu aku datang kena la tolong siapkan budak2 ni.. aku x reti sgt bab2 ni.. biasa aku bahagian cari lagu, copy masuk cd, urus radio bagai.. lain2 tolong sket2 bole ler..

apepun mesyuarat tu berlangsung dengan jayanya, kat dalam bilik ni la aku x memasal kena buli ngn senior2 aku, layan tetamu, tye nak air ape, tuangkan.. isk.. mmg aku x reti nak layan2 tapi da dorang suh ala2 mencabar aku apa lagi mesti sahut nyer.. last2 semua pun ok jer.. kira hari ni semua nya berjalan ngn lancar.. alhamdulillah.. jumpa lagi lain kali babaiiiii...





Meja makan untuk ajk PIBG



Meja makan utama


Kelab Kebudayaan Melayu SKPR
masa ni diiringi lagu Zapin Bahari

1 comment: